why shipspotting / miksi laivabongausta?

Home at seaside town, which is one of the country's best-known export ports, motorboating as hobby, Kotka-Hamina-St Petersburg shipping lanes nearby. That´s why. And by the way, it´s very easy to become addicted...
Koti merenrantakaupungissa, jossa on yksi maan tunnetuimmista vientisatamista, harrastuksena veneily Kotka-Hamina-Pietari laivaväylien läheisyydessä. Siksi. Ja sitä paitsi, näiden seuraamiseen ja alkuperän selvittämiseen jää koukkuun...



© Mari Hirsikallio

Tmi Kameravene Mari Hirsikallio
Y-tunnus 2815568-8
mari.hirsikallio(at)kymp.net
p. 040 581 7592

- if you want my photos, please contact! You are not allowed to use my photos without my permission. Usually, You will get more information, if You click ship´s name or link above name. Usually, management and owner details are based to Equasis database.
- mikäli kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä! Kuvien käyttö ilman lupaani kielletty. Useimmiten, saat lisätietoa klikkaamalla laivan nimeä tai linkkiä nimen alla. Hallinta- ja omistustiedot pohjautuvat pääasiallisesti Equalis-tietokantaan postauksen julkaisuajankohtana.

Friday, July 17, 2009

m/s Veersediep, Kantasatama, Kotka

Feederlines: m/v Veersediep
Tietoja, sijainti /Information, ships location.



Tammikuun 5. päivänä 2005 oli vesi +2 metriä korkealla Kotkassa. Laivatkin uivat satamalaiturin tasolla. Tuolloin oli vielä Kantasataman laiturikin satamakäytössä. Nykyisin tuo paikka on Merikeskus Vellamon edustaa.

***
5. January 2005 was the sealevel +2 meters high in Kotka. Even ships were floating at quay level. At the time, Kantasatama quay was in port use. Today, there is Maritime Centre Vellamo.

No comments: