why shipspotting / miksi laivabongausta?

Home at seaside town, which is one of the country's best-known export ports, motorboating as hobby, Kotka-Hamina-St Petersburg shipping lanes nearby. That´s why. And by the way, it´s very easy to become addicted...
Koti merenrantakaupungissa, jossa on yksi maan tunnetuimmista vientisatamista, harrastuksena veneily Kotka-Hamina-Pietari laivaväylien läheisyydessä. Siksi. Ja sitä paitsi, näiden seuraamiseen ja alkuperän selvittämiseen jää koukkuun...



© Mari Hirsikallio

Tmi Kameravene Mari Hirsikallio
Y-tunnus 2815568-8
mari.hirsikallio(at)kymp.net
p. 040 581 7592

- if you want my photos, please contact! You are not allowed to use my photos without my permission. Usually, You will get more information, if You click ship´s name or link above name. Usually, management and owner details are based to Equasis database.
- mikäli kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä! Kuvien käyttö ilman lupaani kielletty. Useimmiten, saat lisätietoa klikkaamalla laivan nimeä tai linkkiä nimen alla. Hallinta- ja omistustiedot pohjautuvat pääasiallisesti Equalis-tietokantaan postauksen julkaisuajankohtana.

Thursday, August 18, 2011

m/s Transfer, Gothenburg / Göteborg, Sweden / Ruotsi

m/s Transfer


Ship manager: BRAX SHIPHOLDING REDERI AB
Registered owner: FINEST SIA

Tietoja, sijainti /Information, ships location. 

EX: Stena Runner (1977-1978), Alpha Progress (1978-1979), Hellas (1979–1986), Doric Ferry (1986–1992), European Tideway (1992–2002), Ideway (2002), Stena Transfer (2002-2010)

Sister Ships / sisaraluksia: M/S Stena Transporter, M/S Stena Partner, M/S Tor Baltica, M/S Atlantic Freighter, M/S Kilmore, M/S Diplomat, M/S Global Carrier, M/S Global Freighter, M/S Finnforest, M/S Finnbirch

No comments: